Cover SISTEMA INFORMASAUN REGISTU DADUS BOLSEIRO TIMOR
OAN
IHA
MINISTEIRU EDUCAÇÃO BAZEADO WEB
PROPOSTA PESKIZA
cove
Hato’o Husi
Adiel Ximenes Martins
1720241106
DEPARTAMENTO GESTÃO INFORMÁTICA
FACULDADE INFORMATION AND COMUNICATION TECHNOLOGI
EAST TIMOR INSTITUTE OF BUSINESS (IOB)
DILI
2019
Indice
KAPITULU I
Introdusaun
1.1.
Antesedente
Dezemvolvimentu Teknologia ne’ebe mak agora avansadu
sai influensia iha Sistema no efisiensia operasionais iha vida trabalhador. Iha
era agora fasilidade oin oin ne’ebe mak tulun ita hodi dezemvolve negosiu para
bele atinji objetivu hodi hasae servisu komunidade nian. Ho kazu ida ne’e hanesan utilija sistema komputerijasaun ne’ebe
mak aplika iha vida servisu ninian, utiliza Sistema komputerijasaun bele
fasilita bainhira iha parte prosesamentu dadus, no mos bele prosesa desempenho
servisu ho efetivu no efisiensia.
Sistema mak hanesan grupo husi komponente no elementu
ne’ebe forma husi informasau sira ne’ebe iha ligadu, tamba ne’e dadus no informasaun
bele integra iha Sistema ida tenke iha situs web, tamba website sai hanesan
situs pagina sistema informasaun ne’ebe mak prosesa lais tebes no liu husi
situs refere ema bele aseusu informasaun iha fatin ne’ebe deit.
Baseia ba faktus ne’ebe peskijador deskobre direita
iha servisu colheta dadus no prosesamentu dadus bolseiru iha Ministeiro
Edukasaun liu-liu iha parte trata asuntu bolseiru bainhira halo prosesamentu
dadus bolseirus rai laran no rai liur, funsionario sira , la efetivu no
efisiensia, liu tan ne’e bainhira prepara relatorio, servisu komputerijasaun
iha ne’eba funsionario sira sei utilija aplikasaun MS-Word no MS-Excel, tamba
ne’e servisu administrasaun iha tatin refere tarde tebes, no mos relatorio sira
ne’e la kompleitu, ho nune’e bainhira atu prosesa dadus bolseiru iha fatin
refere sempre tarde. Ho ida ne’e peskijador hakara kria Sistema Registu Dadus
Bolseiru iha Ministeiru Edukasaun bazeadu web hodi nune’e bele fasilita servisu
komputerijasaun atu nune’e bele atinji tuir nia objetivu.
1.2.
Formulasaun Problema
Bazeia
ba antesedente iha leten, hakerek nain hakrk halo formulasaun problema mak
hanesan tuir mai ne’e:
1. Oinsa
kria aplikasaun web hodi bele halo resjistu dadus iha fatin refere?
2. Oinsa
bele halo rekollamentu dadus kona ba
bosleiru estudante?
1.3.
Limitasaun Problema
Baseia
ba formulasaun problema ne’ebe mak mensiona iha leten, hakerek nain halo
lemitasaun ba problema mak sei utiliza web, konaba sistema informasaun gere dadus bolseiros Timor
oan iha Ministeiro Edukasaun baseadu web.
1.4.
Objetivu
Peskiza
Objetivu
husi peskiza mak hanesan tuir mai ne’e:
1.
Liu husi peskija
ida ne’e bele fasilita peskijador hodi rekolha informasaun no analija problema
iha fatin refere atu nune’e sai hanesan sasukat ida para bele haforsa
peskijador hodi hakerek topiku ida ne’e to rohan.
2.
Kria Sistema informasaun registu dadus bolseiru
timor oan baseadu web atu bele fo suporta servisu iha Ministeiru Edukasaun.
1.5.
Benefisiu ba Peskiza
Benefisiu husi Peskija mak hanesan tuir mai ne’e:
1.
Liu husi peskija
ida ne’e bele fo benefisiu Ministeriu Edukasaun tamba liu husi peskija ida ne’e
parte relevanta bele hetan esperiensia
foun ne’ebe mak importante tebes hodi bele
fo apoiu tomak ba servisu iha fatin refere.
2.
Liu husi sitema
informasaun registu dadus bolseiru baseadu web ne’ebe mak implemta iha
Ministeiru Edukasaun, bele fo tulun ba funsionariu tomak iha fatin refere
bainhira hala’o servisu liu liu iha parte prosesamentu dadus bolseiru iha rai
laran no rai liur.
3.
Liu husi
trabalho ida ne’e bele fo konhesimentu
mai hakerek nain bele hakerek no forma liafuan sira tuir nia matadalan ne’ebe mak simu husi
Professor, atu nune’e sai hanesan bukai ida ba futuru.
1.6.
Sistematika Hakerek
Sistematika
ne’ebe mak hakerek nain utilija hodi hakerek trabalho ida ne’e baseia ba
matadalan ne’ebe mak simu husi Professor da Materia:
KAPITULU
I (Introdusaun) : Antecedente, Formulasaun Problema, Limitasaun Problema,
Objetivu Peskiza, Benefisiu Peskiza no Sistematika Hakerek.
KAPITULU
II Tarana Teorikas.
KAPITULU
III (Maktaka): Konklujaun no Sugestaun
KAPITULU
II
Tarana
Teorika
2.1.
Sistema Informasaun
Registu Dadus Bolseiru
1.
Sistem
informasi adalah suatu sistem di dalam suatu organisasi yang mempertemukan
kebutuhan pengolahan transaksi harian, mendukung operasi, bersifat manajerial
dan kegiatan strategi dari suatu organisasi dan menyediakan pihak luar tertentu
dengan laporan-laporan yang diperlukan (Jogiyanto, 2005:18).
2.
Sistema
informasaun registu dadus bolseirus Timor oan sai hanesan sistema ida ne’ebe halo kombinasaun
husi ema (People), komponente fiziku (hardware), komponente non fiziku(softwaware)
no mos fontes dadus ne’eb kolheta e transforma liu husi prosesu ispriementasaun
iha Ministeiru Edukasaun.
2.2.
Definisaun Sistema
Menurut Henry Prat
Fairchild dan Eric Kohler Sistem berasal dari bahasa Latin (systema) dan bahasa
Yunani (sustema) adalah suatu kesatuan yang terdiri komponen atau elemen yang
dihubungkan bersama untuk memudahkan aliran informasi, materi atau energi.
Istilah ini sering dipergunakan untuk menggambarkan suatu entitas yang
berinteraksi
2.3.
Definisaun Informasaun
1. Abdul Kadir (2002: 31);
McFadden dkk (1999) mendefinisikan informasi sebagai data yang telah diproses
sedemikian rupa sehingga meningkatkan pengetahuan seseorang yang menggunakan
data tersebut.
2. Menurut Gordon B. Davis
(1991: 28), informasi adalah data yang telah diolah menjadi sebuah bentuk yang
berarti bagi penerimanya dan bermanfaat bagi pengambilan keputusan saat ini
atau mendatang.
2.4.
Definisaun Registu Dadus
1.
Menurut Webster New World Dictionary
mendefinisikan pengertian data adalah things known or assumed, yang berarti bahwa data itu sesuatu yang diketahui atau dianggap.
mendefinisikan pengertian data adalah things known or assumed, yang berarti bahwa data itu sesuatu yang diketahui atau dianggap.
2.
Menurut The Liang Gie
Data merupakan sebuah ibarat mentah yang melalui pengolahan tertentu lalu menjadi keterangan (informasi).
Data merupakan sebuah ibarat mentah yang melalui pengolahan tertentu lalu menjadi keterangan (informasi).
2.5.
Definisaun Bolseirus
Bolseirus mak hanesan Estudante sira ne’ebe hetan
bolsa de estudu husi instituisaun governo no instituisaun privadu sira hodi apoiu finanseiru ba sira hodi bele kontinua sira nia estudu iha rai laran nomos
iha rai liur.
2.6.
Ministerio Edukasaun
Ministeriu edukasaun mak hanesan
orgaun governo nian ida ne’ebe mak governo fo fiar hodi fo tulun ba eskola sira
hahu husi nivel pre-primaria to nivel universitariu liu husi apoiu finanseiru
no mos materiais.
2.7.
Definisaun Web
1.
Menurut
Boone (Thomson), Web adalah
koleksi sumber informasi kaya grafis yang saling berhubungan satu sama lain
dalam internet yang lebih besar.
2. Menurut Yuhefizar, Web adalah suatu metode
untuk menampilan informasi di internet, baik berupa teks, gambar, suaramaupun
video yang interaktif dan mempunyai kelebihan untuk menghubungkan (link) satu dokumen
dengan dokumen lainnya (hypertext) yang dapat
diakses melalui sebuah browser.
KAPITULU
III
Maktaka
3.1.
Konkluzaun
Baeia ba topiku ne’ebe mak peskizador hakerek no
esplika iha introdusaun sobre sistema informasaun, tan ne’e peskijador hakarak
konklui deit katak sistema informasaun
bolseiru mak sistema ida ne’ebe kria husi linguagem programasaun PHP+Mysql, liu
husi sistema ida ne’e bele fo solusaun ba problema hirak ne’ebe mak babin
akontese iha Ministerio Edukasaun iha parte trata asuntu bolseirus liu liu iha
servisu utilija sistema komputerijasaun.
3.2.
Sujestaun
Liu husi topiku ida ne’e
peskijador halla’o ona peskija iha fatin peskija ba hodi rekolha informasaun
atu nune’e bele elabora. ho ida ne’e
peskijador hakarak sugere deit katak:
1.
Ba Ministeiru Edukasaun
liu liu iha parte trata asuntu bolseiru atu nune’e bele asegura dadus hotu hotu
sei diak liu dadus sira ne’e tau iha sistema, atu nune’e ses husi risku, virus.
2.
Dadus bolseiru hotu hotu iha Ministeriu
edukasaun tenke iha backup, para bele garantia karik akontese desastre naturais
no ataka husi situs ilegais (Hacker).
3.
Ba Instituisaun IOB kria sistema
informasaun Biblioteka IOB baseadu web atu nune’e ami bele asusu informasaun
iha situs refere.
No comments:
Post a Comment